Hilarious chat logs

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

Hilarious chat logs

Post  Admin on Sat Aug 27, 2011 10:58 pm

Post 'em up here, I know we all have 'em!

Admin
Admin
Admin

Posts : 92
Join date : 2011-08-09

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Real_Grim_Reaper on Sat Aug 27, 2011 10:59 pm

9:55 PM - -Ḡṃ- Ronen Dex: i will bradda if there is one thing im good for its support fire and driving lol
9:55 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: ...
9:55 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: thats two things...
9:55 PM - -Ḡṃ- Ronen Dex: i was never good with math
avatar
Real_Grim_Reaper
Admin
Admin

Posts : 108
Join date : 2011-08-09
Age : 27
Location : Ohio

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Real_Grim_Reaper on Sat Aug 27, 2011 11:00 pm

1:37 PM - The Shli: why is it that no matter what you seach in images you get at least one picture of a naked woman
1:37 PM - Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: because google is awesome?
avatar
Real_Grim_Reaper
Admin
Admin

Posts : 108
Join date : 2011-08-09
Age : 27
Location : Ohio

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Real_Grim_Reaper on Sat Aug 27, 2011 11:00 pm

[DoD] کpдCعHטG : ... team english ???
•ųß• J-ules Winfield : Hola.
-Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘ : como?
•ųß• J-ules Winfield : Coma esta?
נєѕѕα ѕмιℓєѕ³ : como esta
Player [DoD] کpдCعHטG left the game
avatar
Real_Grim_Reaper
Admin
Admin

Posts : 108
Join date : 2011-08-09
Age : 27
Location : Ohio

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Admin on Sat Aug 27, 2011 11:01 pm

8:44 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: >:]
8:44 PM - -Ḡṃ- Ḍισиуѕυѕ.nbz: :O!!!
8:44 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: *starts playing Jaws theme song*
8:44 PM - -Ḡṃ- Ḍισиуѕυѕ.nbz: *scrambles for rubber dinghy*
8:46 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: >Very Happy
8:46 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: *jaws song climaxes*
8:46 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: MWA HA HA HA HAHA
8:46 PM - -Ḡṃ- Ḍισиуѕυѕ.nbz: *climaxes in pants*
8:47 PM - -Ḡṃ- Ḍισиуѕυѕ.nbz: >Very Happy
8:47 PM - -Ḡṃ- Ḍισиуѕυѕ.nbz: EAT DRIED JIZZ SHARK
8:47 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: LOLZORS
8:47 PM - -Ḡṃ- Ḍισиуѕυѕ.nbz: LOL

Admin
Admin
Admin

Posts : 92
Join date : 2011-08-09

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Admin on Sat Aug 27, 2011 11:02 pm

12:11 PM - Impoverished Player: You would make a very pretty woman. Pity about the breasts, though
12:11 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят.nbz: If I think very very hard, I think I may be able to grow a pair.
12:12 PM - Impoverished Player: Just hold your breath and try to swallow it
12:12 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят.nbz: Is this your way of initiating coitus Impoverished?
12:12 PM - Impoverished Player: No. You'd feel fingers on you, somewhere
12:12 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят.nbz: BECAUSE IT'S WORKING >Very Happy

Admin
Admin
Admin

Posts : 92
Join date : 2011-08-09

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Real_Grim_Reaper on Sat Aug 27, 2011 11:03 pm

12:52 AM - •ųß• ∂єαтн⁴♘: uh-huh
12:52 AM - •ųß• ∂єαтн⁴♘: u
12:52 AM - •ųß• ∂єαтн⁴♘: g
12:52 AM - •ųß• ∂єαтн⁴♘: l
12:52 AM - •ųß• ∂єαтн⁴♘: y
12:52 AM - •ųß• ∂єαтн⁴♘: you dont got no alliby
12:52 AM - •ųß• ∂єαтн⁴♘: you ugly
12:52 AM - •ųß• ∂єαтн⁴♘: eh eh
12:52 AM - •ųß• ∂єαтн⁴♘: you ugly
12:52 AM - ダービ: ):
12:52 AM - •ųß• ∂єαтн⁴♘: O_O
12:52 AM - ダービ: that's a hurtful thing to say to a girl
12:52 AM - ダービ: you know how sensitive
12:52 AM - ダービ: they are
12:52 AM - ダービ: to those kinda comments
12:53 AM - •ųß• ∂єαтн⁴♘: mhm, and when I find a girl I'll be sure not to say that to her.
12:53 AM - ダービ: calling a girl ugly or anything relating to her physical aspects will traumatize her more than insulting her in any other way (calling her a slut, idiot, etc)
12:53 AM - ダービ: GASP.
12:53 AM - ダービ: fuck you.
12:53 AM - •ųß• ∂єαтн⁴♘: ok, ok, fine... I'm sorry for calling you ugly
12:53 AM - •ųß• ∂єαтн⁴♘: instead, you're a stupid inconsiderate bitch.
12:53 AM - •ųß• ∂єαтн⁴♘: better?
12:53 AM - ダービ: LMFAO.
12:54 AM - ダービ: You're a terrible person, and you know that
12:54 AM - •ųß• ∂єαтн⁴♘: It's a gift.
avatar
Real_Grim_Reaper
Admin
Admin

Posts : 108
Join date : 2011-08-09
Age : 27
Location : Ohio

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Admin on Sat Aug 27, 2011 11:03 pm

On twisty's steampage.

ÅΩ| Lady Tomato ❤ [@korea] posted on August 18, 2011 @ 11:30pm
I love you. Seriously. Let's ditch this shit and just get married already and have kids. Wait. No. Fuck that. I don't want kids. As long as we get to have sex, I'd be happy.


-Ḡṃ- swιƒthєαят.nbz posted on August 19, 2011 @ 6:20pm
I love you more. Seriously. Let's ditch Tomato and just get married already and have adorable kids. Wait. No. Fuck that. I don't want kids. As long as we get to have tortillas, I'd be happy.

Admin
Admin
Admin

Posts : 92
Join date : 2011-08-09

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Admin on Sat Aug 27, 2011 11:06 pm

Never tell your password to anyone.
August-16-11
12:57 PM - [deleted]: how old are u again? im 26
12:57 PM - Dionysus.nbz: I'm 25
12:57 PM - [deleted]: do u have a mic i do, i cant remember lol
12:58 PM - Dionysus.nbz: Haha yes I do
12:58 PM - Dionysus.nbz: My earlier nick was 'swiftheart'
12:58 PM - [deleted]: their is something im scared to tell u
12:58 PM - Dionysus.nbz: o.o
12:58 PM - [deleted]: : i know this is wierd to say but im so horny and wanna finger myself while u moan withme ifu wont mind and im still a virgin
12:58 PM - Dionysus.nbz: LOL
12:59 PM - Dionysus.nbz: Erm, I'm sorry, I'm going to have to pass
12:59 PM - Dionysus.nbz: XD
12:59 PM - [deleted]: np
12:59 PM - [deleted]: im sorrry
12:59 PM - Dionysus.nbz: Cheers, and good luck

Admin
Admin
Admin

Posts : 92
Join date : 2011-08-09

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Real_Grim_Reaper on Sun Aug 28, 2011 12:06 am

11:03 PM - The Shli: :p
11:03 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: =þ
11:03 PM - The Shli: o.O
11:03 PM - The Shli: WHAT IS THAT
11:03 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: A tongue? Same as yours. why?
11:03 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: my mouth is just bigger, thats all
11:03 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: =þ
11:04 PM - The Shli: i mean that sybol.
11:04 PM - The Shli: symbol
11:04 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: a line with a mole on it.
11:04 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: is what it looks like.
11:04 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: I can't be sure, myself.
11:04 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: either that or its a douche that can't decide where it wants to be a b or a p
11:04 PM - The Shli: lol
11:04 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: I guess I'd just call it a þ
11:05 PM - The Shli: >.>
11:05 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: pronounced "þ"
11:05 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: Smile
11:05 PM - The Shli: ass :p
11:05 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: =þ
avatar
Real_Grim_Reaper
Admin
Admin

Posts : 108
Join date : 2011-08-09
Age : 27
Location : Ohio

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Real_Grim_Reaper on Sun Aug 28, 2011 9:10 pm

8:05 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: you left your gmail signed in, so I'm sending random messages to everyone in your phonebook.
8:06 PM - The Shli: fuck you.
avatar
Real_Grim_Reaper
Admin
Admin

Posts : 108
Join date : 2011-08-09
Age : 27
Location : Ohio

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  ScuzzleBuzzle on Mon Aug 29, 2011 11:17 pm

8:42 PM- PigPiss: dude scuzzle stop
8:42 PM- ScuzzleBuzzle: why?
8:42 PM- PigPiss: fucking raping me Sad..
8:42 PM- ScuzzleBuzzle: Oh shutup panzy not like your my sister Im not raping you
8:42 PM- PigPiss: wtf?
8:43 PM- ScuzzleBuzzle: cheel nikka i just keeding k?
8:43 PM- PigPiss: lol...okay.
8:47 PM- PigPiss: okay that hurt...
8:47 PM- ScuzzleBuzzle: Wow that's exactly what your mom said...weird DID SHE TELL YOU?!
8:48 PM- PigPiss: fuck you, that fail'd so hard..
8:49 PM- ScuzzleBuzzle: Son if I wanted any cumback from you i'd scrape it off the roof of your moms mouth.
8:50 PM- PigPiss: -.-'
Player PigPiss has left the game

ScuzzleBuzzle
Moderator
Moderator

Posts : 25
Join date : 2011-08-19

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Admin on Tue Aug 30, 2011 3:37 pm

7:25 PM - Impoverished Player: Have I given you surprise buttsecks?
7:25 PM - Impoverished Player: I can't remember...
7:26 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: I don't think so

Admin
Admin
Admin

Posts : 92
Join date : 2011-08-09

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Admin on Tue Aug 30, 2011 9:14 pm

August-30-11
7:07 PM - Articuno: i hear tiger gynacologist V is comoing out soon
7:07 PM - Articuno: excited?
7:07 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: :O
7:07 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: *pre orders Collecter's Edition*
7:07 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: I hear it comes with your very own tiger Very Happy
7:07 PM - Articuno: so awesome!
7:08 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: Hours of fun!
7:09 PM - Articuno: hope it comes with tranquilizers too
7:09 PM - Articuno: don't want to do it to a live tiger
7:09 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: I know, that would be disastrous
7:09 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: And not fun
7:11 PM - Articuno: very not fun

Admin
Admin
Admin

Posts : 92
Join date : 2011-08-09

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Ronen Dex on Wed Aug 31, 2011 6:48 pm

-Ḡṃ- Ŕ⊕ηεη Ɗεx: lol i saw important so i was like "meh... ill read it" jk bradda
-Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: LOLOLOL SO FUNNY OMG I'M DYING LOLOLOLOLOL
-Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: ...Douche...
avatar
Ronen Dex
Admin
Admin

Posts : 18
Join date : 2011-08-29
Age : 26
Location : lurking in the darkness

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Real_Grim_Reaper on Fri Sep 02, 2011 1:36 pm

-Ḡṃ- Ŕ⊕ηεη Ɗεx: how do i see my steam id #
-Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: have you turned on your console for you account yet?
-Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: or put in any of the console commands for that matter.
-Ḡṃ- Ŕ⊕ηεη Ɗεx: ...
-Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: i'll take that as a no.
-Ḡṃ- Ŕ⊕ηεη Ɗεx: ps3?
-Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: ...
-Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: developer console, not gaming console... god you're such a noob.
-Ḡṃ- Ŕ⊕ηεη Ɗεx: i try
avatar
Real_Grim_Reaper
Admin
Admin

Posts : 108
Join date : 2011-08-09
Age : 27
Location : Ohio

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Real_Grim_Reaper on Sun Sep 04, 2011 10:08 pm

Nicksham: i got mid
DerAlptraum: i got ur mom
Nicksham: cool.
RealGrimReaper: I GOT YOUR FACE
DerAlptraum: 50 bucks and u can have her back
Nicksham: have fun with her.
DerAlptraum: 10
Nicksham: 10?
Nicksham: hell no
DerAlptraum: JUST ******* TAKE HER
RealGrimReaper: lol
Nicksham: hell no
Nicksham: you pay me
DerAlptraum: I DONT WANT HER
Nicksham: and ill take her back
Nicksham: neither do i
****aaawkwaaard...****

_________________
avatar
Real_Grim_Reaper
Admin
Admin

Posts : 108
Join date : 2011-08-09
Age : 27
Location : Ohio

Back to top Go down

Facebook.

Post  ScuzzleBuzzle on Mon Sep 05, 2011 1:45 am

My buddy said he had somebody for me..I asked his brother who since it was a 3 way convo..and he said "my cousin Amber and shell put out eww" and my buddy said i'll add her for you and I said no she got mad and they got introuble I had and this was the convo xD "he's a red head btw"

Me -Your 19 tell them to suck your red balls

Bff Chris- lmao

John -man i dont have red balls you big fucking faggit its your fault so fuck off bitch

Me -Lol don't talk shit pup if you can't handle it when the dogs bark.

John- man im not putting up with your shit you fucking flamer
Jonathan Clark left the conversatio

ScuzzleBuzzle
Moderator
Moderator

Posts : 25
Join date : 2011-08-19

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Ronen Dex on Mon Sep 05, 2011 5:39 pm

-Ḡṃ- sωιƒtнєαят: I'm an intfraweb nerd, I may know of it :O, what is it? lol
-Ḡṃ- Ŕ⊕ηεη Ɗεx: jack sparrow abandon thread
-Ḡṃ- Ŕ⊕ηεη Ɗεx: have you seen it?
-Ḡṃ- sωιƒtнєαят: Haha no, but I googled it and found it, but it doesn't seem to work >.<
-Ḡṃ- Ŕ⊕ηεη Ɗεx: oh fail gif
-Ḡṃ- Ŕ⊕ηεη Ɗεx: lol
-Ḡṃ- sωιƒtнєαят: XD
avatar
Ronen Dex
Admin
Admin

Posts : 18
Join date : 2011-08-29
Age : 26
Location : lurking in the darkness

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Admin on Tue Sep 06, 2011 2:53 am

Dayaan: 1000 JIGGAWATTS
RealGrimReaper: thats like OVER 900!...
RealGrimReaper: just doesn't have the same ring...
KookyJuice: fail...

Admin
Admin
Admin

Posts : 92
Join date : 2011-08-09

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Real_Grim_Reaper on Tue Sep 06, 2011 7:01 pm

-Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: so...
-Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: when you see a really cute girl...
-Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: and you check out her ass...
-Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: and you see that a card or something is about to fall out of her back pocket...
-Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: Do you bight the bullet and admit to her that you were checking her out, simply by saying "hey, your cards about to fall out of your back pocket"... or do you just let her walk away?
-Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: whats the RIGHT thing to do in this situation?
-Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: I mean... you can't just go up to her "hey, nice ass, you dropped this"...
-Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: but is it in good morals to let he lose something that could be very valuable?
-Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: Fml... why do i put myself in these situations...
-Ḡṃ- sωιƒtнєαят is now Away.
-Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: thanks for the talk, bro.
-Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: I think you really got through to me.

_________________
avatar
Real_Grim_Reaper
Admin
Admin

Posts : 108
Join date : 2011-08-09
Age : 27
Location : Ohio

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Admin on Sun Sep 11, 2011 8:18 pm

September-11-11
2:24 PM - -Ḡṃ- Ŕ⊕ηεη Ɗεx: last night i may or may not of forgotten how to walk but the good news is i learned how to jerk
2:33 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: LOL!
2:35 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: XD
2:36 PM - -Ḡṃ- Ŕ⊕ηεη Ɗεx: it was intense man all night was a continuous battle between me and gravity and im really glad the walls were as close together as they were cuz it was like i was playing ping pong but i was the ball

Admin
Admin
Admin

Posts : 92
Join date : 2011-08-09

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Real_Grim_Reaper on Thu Sep 15, 2011 12:53 am

11:52 PM - -Ḡṃ- Đɣℓ Đσugɧ: DEATH
11:52 PM - -Ḡṃ- Đɣℓ Đσugɧ: TELL ME IM AWESOME
11:52 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: I'm awesome
11:52 PM - -Ḡṃ- Đɣℓ Đσugɧ: I NEED YOUR APPROVAL
11:52 PM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: and I approve.

_________________
avatar
Real_Grim_Reaper
Admin
Admin

Posts : 108
Join date : 2011-08-09
Age : 27
Location : Ohio

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Admin on Sat Sep 17, 2011 9:06 pm

8:26 PM - Impoverished Player: If I could, I would RPG every day
8:26 PM - Impoverished Player: And get paid for it
8:27 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: That would be an awesome job indeed
8:27 PM - Impoverished Player: But I suspect it would be much like any other game testing job, and eventually you'd get sick of it...
8:27 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: Agreed
8:27 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: As soon as it's a job, it stops being fun
8:27 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: Like I knew a guy who was passionate about shovelling horse shit
8:28 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: And then he got paid for it
8:28 PM - Impoverished Player: XD



9:57 PM - Impoverished Player: Stop putting things in dudes, Swift
9:57 PM - Impoverished Player: You will hurt someone
9:57 PM - Harps: I'm abit worried about this...
10:00 PM - Impoverished Player: ^With Harps as 'The Dood with Which Stuff is Put In"
10:00 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: XD
10:00 PM - Harps: HOW DARE YOU!!
10:00 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: That would be the assumed context
10:01 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: PREPARE THINE ANUS HARPSY
10:01 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: *lowers visor*
10:01 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: DEMACIA!
10:01 PM - Harps: GET AWAY!!
10:01 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: >Very Happy *gallops in your direction*
10:01 PM - Harps: I will press charges on you!!!
10:01 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: I will press other things in you!!
10:01 PM - Harps: NOOOOOOOOOOOO!1



2:57 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: Your avatar was drawn by you? I thought it was a PS filter or something o.o
2:57 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: It looks gute
2:58 PM - Impoverished Player: Thnx. I used GIMP and a mouse
2:58 PM - Impoverished Player: ... That can be taken out of context
2:59 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: XD
2:59 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: LOL
2:59 PM - Impoverished Player: I used the ILLUSTRATING PROGRAM GIMP and drew lines with my COMPUTER MOUSE
2:59 PM - -Ḡṃ- sωιƒtнєαят: NO, YOU USED A LEATHER CLAD SEX SLAVE AND A RODENT

Admin
Admin
Admin

Posts : 92
Join date : 2011-08-09

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Dubby on Mon Sep 19, 2011 10:29 pm

12:09 AM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: i am, and please turn the camara slightly to the right so I can see you better.
12:09 AM - Yellow: what.
12:09 AM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: OH SHIT WRONG BOX
12:09 AM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: NVM
12:09 AM - Yellow: LOL.
12:09 AM - Yellow: OMG.
12:09 AM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: FORGET IT
12:09 AM - Yellow: OMG YOU WHORE.
12:09 AM - Yellow: LMFAO.
12:09 AM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: YOU NEVER SAW THAT
12:09 AM - -Ḡṃ- ∂єαтн⁴♘: GO AWAY.
12:10 AM - Yellow: LOOOL
12:10 AM - Yellow: OKAY.
12:10 AM - Yellow ROFLS
avatar
Dubby
Moderator
Moderator

Posts : 7
Join date : 2011-08-16
Age : 25
Location : Toronto

Back to top Go down

Re: Hilarious chat logs

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum